Ruilen - retourneren of een verkeerd artikel ontvangen?

Ruilen of retourneren

Geen probleem met 14 dagen zichttermijn

Bent u niet geheel tevreden over het product? Ruilen of retourneren is bij ons geen probleem. Voor een goede afhandeling vragen wij u de volgende zaken in acht te nemen; (*zie voor alle voorwaarden onze algemene voorwaarden)

  • Binnen 14 dagen kunt u zonder opgave van reden de ontvangen bestelling of delen daarvan aan ons retourneren. 
  • U dient tijdens deze termijn zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. 
  • Bij gesealde producten zoals scheerkwasten, mag het seal niet zijn verbroken.
  • De artikelen mogen niet zijn gebruikt. 
  • In verband met de hygiëne dienen zeep en andere verzorgingsproducten bij retour in een ongeopende (gesealde) verpakking te zitten. Verzorgingsproducten die niet à fabriek geseald zijn en door Scheersalon niet geseald verzonden worden, kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
  • De artikelen dienen in de originele verpakking te zitten (indien redelijkerwijs mogelijk). Ook het retourzenden dient indien redelijkerwijs mogelijk te gebeuren in de originele verpakking.
  • Wanneer u artikelen wilt ruilen of retourneren, dient u het formulier voor herroeping volledig ingevuld mee te zenden met de artikelen.
    Dit formulier heeft u ontvangen in de email van de orderbevestiging. U kunt dit uitprinten, invullen en meesturen. U kunt dit formulier ook downloaden van onze website.
  • Mocht u geld retour willen ontvangen, dan kunt u op dit formulier uw bankgegevens zetten. We zullen dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het betreffende bedrag, inclusief eventuele verzendkosten van de heenzending aan u terugbetalen. Deze termijn gaat in op het moment dat u de artikelen terugstuurt.

De retourzending samen met het herroepingsformulier kunt u sturen naar ons adres:
Scheersalon.nl
Afdeling klantenservice
Sniederslaan 75
5531 EH Bladel


Verkeerd geleverd artikel

Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er door ons een fout wordt gemaakt en u een verkeerd artikel krijgt toegezonden.
In dit geval dient u te allen tijden eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via het contactformulier of telefonisch.
Wanneer u een verkeerd toegezonden artikel moeten retourneren, dan zenden wij u een gratis retourlabel toe. 
Indien u zonder eerst contact op te nemen met onze  klantenservice, een verkeerd geleverd artikel retourneerd, zijn de verzendkosten voor rekening van de klant. 


Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht over een product of onze dienstverlening, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. U kunt een e-mail sturen via onderstaand contact formulier. Omschrijf uw klacht zo nauwkeurig mogelijk en vermeldt bij de artikelen het bestelnummer en de aankoopdatum. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. U krijgt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, een inhoudelijke reactie op uw klacht en zullen deze zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Verder wijzen wij u op artikel 16 - Klachtenregeling in onze Algemene Voorwaarden.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Scheersalon bij is aangesloten.

 Scheersalon.nl 2017 ©

Contact Formulier

Contact Information

* Verplichte velden

  • Feedback Company
  • EMOTA webshop Keurmerk
  • onze vermelding op www.keurmerk.info
Scheersalon is lid van de Stichting Webshop Keurmerk, een internationaal keurmerk toegelaten tot de Europese koepelorganisatie EMOTA. Dit alles zodat u in onze winkel veilig en vertrouwd uw aankopen kunt doen.