9.4 / 10 uit 3200+ reviews
Gratis verzending vanaf €50 (NL) of €75 (BE)
Voor 16:00 besteld, direct verzonden
Gratis verzending vanaf €50 (NL) of €75 (BE)
Voor 16:00 besteld, direct verzonden

Face Cream - Barbiere
50ml
Acqua di Parma

De Acqua di Parma Revitalizing Face Cream, afkomstig uit het Italiaanse Parma, is een luchtige dagcrème speciaal ontwikkeld voor de mannenhuid. Revitalizing Face Cream minimaliseert de teke... Lees meer

€ 65,95

Tijdelijk niet op voorraad

Tijdelijk niet op voorraad

Vul uw e-mailadres in het onderstaande veld in en wij laten u weten wanneer het product weer op voorraad is.
U krijgt 330 spaarpunten voor deze bestelling

Omschrijving

De Acqua di Parma Revitalizing Face Cream, afkomstig uit het Italiaanse Parma, is een luchtige dagcrème speciaal ontwikkeld voor de mannenhuid. Revitalizing Face Cream minimaliseert de tekenen van veroudering en optimaliseert de gezichtshuid. Deze hydraterende formule wordt snel door de huid opgenomen voor een zachte en soepele huid. Aangenaam is de subtiel aanwezige Colonia-geur.

Een bijzonder actief bestanddeel in de Acqua di Parma gezichtscrème is het vochtinbrengende en verfrissende hyaluronzuur. De formule is verrijkt met speciale plantenextracten zoals Ellagi C. Deze vergroot het opnamevermogen van vitamine C en bevordert de collageensynthese voor een diepgaande huid-vernieuwende werking.

De producten uit de Aqua di Parma Barbiere scheer- en verzorgingslijn zijn subtiel geparfumeerd met de iconische Colonia-geur. Colonia is een authentieke Acqua di Parma eau de cologne die al sinds de introductie in 1916 een symbool is voor Italiaanse klasse.

De Colonia-geur is tijdloos en geliefd vanaf het moment van introductie. Het bouquet, samengesteld met zonnige Siciliaanse citrusvruchten, is een elegante en frisse belichaming van het beste van Italië. Met het citrusachtig bloemenhart en een lavendel- en damast-rozenmix wordt de verfijnde geur afgerond met houtachtige noten van vetiver, sandelhout en patchoeli aan de basis.

Acqua di Parma staat voor Italiaanse verfijning en belichaamt subtiele luxe.

Tip: Ga je voor de ultieme Colonia Barbiere beleving? Gebruik dan ook de overige Acqua di Parma Barbiere producten.

De face-cream wordt geleverd in een stijlvolle kunststof tube met draaidop. Inhoud 50ml.

Over deze geurlijn

Deze tijdloze en geliefde unisex citrus geur kent een bouquet samengesteld met zonnige Siciliaanse citrusvruchten. 
De geur wordt gezien als een elegante en frisse belichaming van het beste van Italië. Met het citrusachtig bloemenhart en een lavendel- en damast-rozenmix, wordt de verfijnde geur afgerond met houtachtige noten van vetiver, sandelhout en patchoeli aan de basis.




Specificaties

Artikelnummer:

AP-52007

Inhoud:

50ml

EAN:

8028713520075

Merk:

Acqua di Parma

Productgroep:

Lichaamsverzorging, Verzorging

Geurlijn:

Barbiere, Colonia

Type verzorging:

Gezichtscrème

Prijs info:

Alle prijzen zijn incl. btw en excl. eventuele verzendkosten

Ingrediënten

Aqua (Water), Glycerin, Propylheptyl Caprylate, Coco-Caprylate/Caprate, Propanediol, Phenoxyethanol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Myristic Acid, Carbomer, Sodium Polyacryloyldimethyl Taurate, Parfum (Fragrance) Disodium Edta, Ethylhexylglycerin, Hydrogenated Polydecene, Sodium Hydroxide, Limonene, Bht, Anogeissus Leiocarpa Bark Extract, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Oil, Hyaluronic Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Hydroxycitronellal, Linalool, Caprylyl/Capryl Glucoside Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Extract, Citral, Eugenol, Coumarin Tocopherol, Ci 19140 (Yellow 5), Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Geraniol, Ci 73360 (Red 30 Lake), Sambucus Nigra Flower Extract Pentasodium Pentetate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Merk

"De stijl van Italiaanse signori"
Het is 1916 wanneer de Italiaanse baron Carlo Magnani de wereld rondreist. Hij brengt bezoeken aan de epicentra van cultuur van toen: Parijs, Londen, New York. Het is daar dat zijn inspiratie is geboren voor geuren die voorbestemd zijn voor de eeuwigheid. 

Hoe mensen over dit product denken

0 Beoordelingen