Mondial 1908

"Italiaanse klasse" 

Mondial is in 1908 ontstaan in het Italiaanse Florence, uit een grote passie voor het scheren. Terug in die tijd was het scheren een ritueel waarbij de verschillen in het klasse niveau onder de bevolking nog duidelijk tot uiting kwam. De hogere klasse omgaven zich graag met de fijnste en mooiste materialen op de markt, de Mondial scheerproducten voldeden daar graag aan. Het hoge kwaliteitsniveau van de Mondial scheerproducten wordt gegarandeerd door een selectie van de beste grondstoffen samen met een jarenlange ambachtelijke traditie waarbij moderne technologie toegepast wordt waar deze het kwaliteitsniveau verhoogd. Passie blijft de drijfveer achter dit bedrijf. Tijdens de jaren zeventig en tachtig werd Mondial de officiële leverancier voor het Italiaanse leger. Duizenden jongeren ontdekten de product kwaliteit van dit Toscaanse bedrijf gevestigd in Florence.

Mondial begon met de productie van unieke ambachtelijke scheercrème ongeveer 15 jaar geleden met slechts 2 geuren: Mandorla (amandel) en Sandalo (Sandelwood).

Het succes van deze hoogwaardige producten heeft Mondial doen besluiten een breder assortiment aan verzorgingsproducten op de markt aan te bieden. Deze scheerzepen- en crèmes zijn geproduceerd volgens authentieke recepten met uitsluitend ingrediënten van plantaardige oorsprong, parabenen, conserveringsmiddel en kleurstof vrij. De complete verzorgingslijnen Axolute en No.908 zijn een resultaat van deze ontwikkeling. Het huidige management team van Mondial met daarin de 4e generatie van de familie richt zich net als de grondleggers nog steeds op de hoogst haalbare kwaliteit van hun producten. Wanneer u uw dagelijkse scheerbehandeling ervaart als een verwenmoment voor uzelf, is de missie van Mondial geslaagd.

Bekijk hier ons volledige assortiment Mondial 1908 producten.

Wat vindt onze Jeroen van dit product?
Merknaam:
Mondial 1908
Land:Italië
Stad:Florence
Sinds:1908
Producten:Scheerzeep, verzorgingsproducten, Eau de Toilette

Wat vindt onze Jeroen van dit product?